miskatsu |
Moro moro että monikohan teistä on sairastanut/sairastaa sikainfluenssaa? Ite olin nyt lauantaista tähän päivään elikkä tiistaihin sairaana. Oireet oli ihan pirun lievät, pelkästään kaks päivää kuumetta ( korkeimmillaan 39*C! ) ja muita oireia oli tukkoonen nenä ja kurkkukipu ja väsymys, elikkä kesympi kuin allergia reaktio, paitsi että allergiareaktiossa ei tule kuumetta. Kuinka teillä sikainfluenssan kanssa? 
|
Moro moro että monikohan teistä on sairastanut/sairastaa sikainfluenssaa? Ite olin nyt lauantaista tähän päivään elikkä tiistaihin sairaana. Oireet oli ihan pirun lievät, pelkästään kaks päivää kuumetta ( korkeimmillaan 39*C! ) ja muita oireia oli tukkoonen nenä ja kurkkukipu ja väsymys, elikkä kesympi kuin allergia reaktio, paitsi että allergiareaktiossa ei tule kuumetta. Kuinka teillä sikainfluenssan kanssa? 
|
|
Posted: Nov 3, 2009 11:34 AM - Quote - Report! |
 |
 GuitarManiac110 |
Meiän koulussa ei kukaan käsittääkseni ole sitä sairastanu |
Meiän koulussa ei kukaan käsittääkseni ole sitä sairastanu |
|
Posted: Nov 3, 2009 3:14 PM - Quote - Report! |
 |
 --Roller-- |
Ei ole eikä tule. Tai ainaki luulen näin. Perhana kun aloittavat rokotuksetkin jahka saavat nuo riskiryhmät duunailtua.... |
Ei ole eikä tule. Tai ainaki luulen näin. Perhana kun aloittavat rokotuksetkin jahka saavat nuo riskiryhmät duunailtua.... |
|
Posted: Nov 3, 2009 8:07 PM - Quote - Report! |
 |
 Mick92 |
Mulla on lukiossa vapaaehtoinen rokotus. Toisaalta on niissä rokotuksissakin jälkioireita, lihassärkyä, pahoinvointia, kuumetta yms. mutta mieluummin rokote kun possunuha.
Kumminkin 3-24 vuotiaat on sairastanu eniten, eli kuulun riskiryhmään |
Mulla on lukiossa vapaaehtoinen rokotus. Toisaalta on niissä rokotuksissakin jälkioireita, lihassärkyä, pahoinvointia, kuumetta yms. mutta mieluummin rokote kun possunuha.
|
Posted: Nov 4, 2009 9:30 AM - Quote - Report! |
 |
 miskatsu |
Mick92 wrote on Nov 4th, 2009 at 4:30am : Mulla on lukiossa vapaaehtoinen rokotus. Toisaalta on niissä rokotuksissakin jälkioireita, lihassärkyä, pahoinvointia, kuumetta yms. mutta mieluummin rokote kun possunuha.
No mä sairastin krpl just noi samat oireet! Possunuha on yliarvostettu tauti, siihen kuolis ny marsukaan... Tavallinenki kausi-influenssa tappaa joku päälle 500 ihmistä vuodessa, sika vaan arvioidut 50 henkee. Ite oon astmaatikko, eikä kyllä tuntunu missään. Vähä kurkku kipee ja yskittää, mut muuten ihan 
Sika influenssa  
|
[QUOTE u='Mick92' d='2009-11-04 04:30:32']Mulla on lukiossa vapaaehtoinen rokotus. Toisaalta on niissä rokotuksissakin jälkioireita, lihassärkyä, pahoinvointia, kuumetta yms. mutta mieluummin rokote kun possunuha.
Kumminkin 3-24 vuotiaat on sairastanu eniten, eli kuulun riskiryhmään[/QUOTE]
No mä sairastin krpl just noi samat oireet! Possunuha on yliarvostettu tauti, siihen kuolis ny marsukaan... Tavallinenki kausi-influenssa tappaa joku päälle 500 ihmistä vuodessa, sika vaan arvioidut 50 henkee. Ite oon astmaatikko, eikä kyllä tuntunu missään. Vähä kurkku kipee ja yskittää, mut muuten ihan 
Sika influenssa  
|
|
Posted: Nov 4, 2009 4:51 PM - Quote - Report! |
 |
 GuitarManiac110 |
Se on yliarvostettu,aivan niin kuin räppikin Mutta oota...Kyllä se jotain köyhiä vinku aasialaisia niittää kuin heinää |
Se on yliarvostettu,aivan niin kuin räppikin Mutta oota...Kyllä se jotain köyhiä vinku aasialaisia niittää kuin heinää |
|
Posted: Nov 4, 2009 4:55 PM - Quote - Report! |
 |
 tume |
Oi että ku ootan että saan sen piikin Rakastan rokotuksia .. se ihana olo. |
Oi että ku ootan että saan sen piikin :) Rakastan rokotuksia .. se ihana olo. |
|
Posted: Nov 4, 2009 5:08 PM - Quote - Report! |
 |
 miskatsu |
GuitarManiac110 wrote on Nov 4th, 2009 at 11:55am :
Mutta oota...Kyllä se jotain köyhiä vinku aasialaisia niittää kuin heinää |
Vielä ku saatais pohjois-korean pikkuhitlerien niskaan niin...

|
[QUOTE u='GuitarManiac110' d='2009-11-04 11:55:30'] Mutta oota...Kyllä se jotain köyhiä vinku aasialaisia niittää kuin heinää[/QUOTE]
Vielä ku saatais pohjois-korean pikkuhitlerien niskaan niin...

|
|
Posted: Nov 4, 2009 8:17 PM - Quote - Report! |
 |
 Mick92 |
Onhan se vaarallinen tauti, ja tulee tappamaan Suomessa n. 100 henkilöä. Toisaalta liikenneonnettomuuksissa kuolee vuodessa 500 henkee ja sairaalabakteereihin n. 800 henkeä.
Tautihan on yksilökohtainen, joten et (miskatsu) voi ihan yleistää, et se olis jokaisella samanlainen. |
Onhan se vaarallinen tauti, ja tulee tappamaan Suomessa n. 100 henkilöä. Toisaalta liikenneonnettomuuksissa kuolee vuodessa 500 henkee ja sairaalabakteereihin n. 800 henkeä.
Tautihan on yksilökohtainen, joten et (miskatsu) voi ihan yleistää, et se olis jokaisella samanlainen. |
|
Posted: Nov 5, 2009 9:20 AM - Quote - Report! |
 |
 GuitarManiac110 |
No mun veljellä on se ja sain itsekin tartunnan.Kuume nousee kyllä kiitettävää vauhtia... |
No mun veljellä on se ja sain itsekin tartunnan.Kuume nousee kyllä kiitettävää vauhtia... |
|
Posted: Nov 5, 2009 4:28 PM - Quote - Report! |
 |
 GuitarManiac110 |
tume wrote on Nov 4th, 2009 at 12:08pm : Oi että ku ootan että saan sen piikin Rakastan rokotuksia .. se ihana olo. | Et sattumoisin ole masokisti? |
[QUOTE u='tume' d='2009-11-04 12:08:01']Oi että ku ootan että saan sen piikin :) Rakastan rokotuksia .. se ihana olo.[/QUOTE] Et sattumoisin ole masokisti? |
|
Posted: Nov 5, 2009 4:30 PM - Quote - Report! |
 |
 tume |
GuitarManiac110 wrote on Nov 5th, 2009 at 11:30am :
tume wrote on Nov 4th, 2009 at 12:08pm : Oi että ku ootan että saan sen piikin Rakastan rokotuksia .. se ihana olo. | Et sattumoisin ole masokisti? | Mikä helevetti se o ? DD |
[QUOTE u='GuitarManiac110' d='2009-11-05 11:30:31'][QUOTE u='tume' d='2009-11-04 12:08:01']Oi että ku ootan että saan sen piikin :) Rakastan rokotuksia .. se ihana olo.[/QUOTE] Et sattumoisin ole masokisti? [/QUOTE] Mikä helevetti se o ? :DDD |
|
Posted: Nov 7, 2009 4:08 PM - Quote - Report! |
 |
 miskatsu |
tume wrote on Nov 7th, 2009 at 11:08am :
GuitarManiac110 wrote on Nov 5th, 2009 at 11:30am :
tume wrote on Nov 4th, 2009 at 12:08pm : Oi että ku ootan että saan sen piikin Rakastan rokotuksia .. se ihana olo. | Et sattumoisin ole masokisti? | Mikä helevetti se o ? DD |
joku emt pirulainen DDDD |
[QUOTE u='tume' d='2009-11-07 11:08:44'][QUOTE u='GuitarManiac110' d='2009-11-05 11:30:31'][QUOTE u='tume' d='2009-11-04 12:08:01']Oi että ku ootan että saan sen piikin :) Rakastan rokotuksia .. se ihana olo.[/QUOTE] Et sattumoisin ole masokisti? [/QUOTE] Mikä helevetti se o ? :DDD[/QUOTE]
joku emt pirulainen :DDDDD |
|
Posted: Nov 7, 2009 4:17 PM - Quote - Report! |
 |
 Mick92 |
Masokisti nauttii kivusta. siis itseen kohdistuneesta kivusta. sadomasokist nautii toisten kivusta.
Mun veljellä on sikainfluennsa ja kuumetta oli yli 40 astetta, mut onneks ei oo vielä levinny muhun |
Masokisti nauttii kivusta. siis itseen kohdistuneesta kivusta. sadomasokist nautii toisten kivusta.
Mun veljellä on sikainfluennsa ja kuumetta oli yli 40 astetta, mut onneks ei oo vielä levinny muhun |
|
Posted: Nov 7, 2009 8:36 PM - Quote - Report! |